SunShine.reismee.nl

Air Emirates!

De trip met Air Emirates was gewoon super gaaf! De Airbus  A380 is een ware ervaring en superlux. De stewards en stewardesses verdienen een pluim van mij!  Dit stukje schrijf ik in de airbus: "hello how are you? Would you like something to drink? I am fine, thank you and please give me two! Ik heb nog nooit twee Jack daniels en twee Bayleys gedronken in een vliegtuig. Het is een gezellige boel hierzo samen met paps, mams en maussa en maussie...jaja ook zij zitten aan de drank. Mamma niet, want zij heeft medicijntjes op.  De vlucht duurt 6 uur. Je kunt gewoon live meekijken waar je over heen vliegt. Nu is het donker. We hebben een heerlijke maaltijd gehad. Er is keus uit wel 1000 films, muziek en entertaintment wereldwijds. Je kunt alle informatie krijgen over Dubai op je screen die je maar hebben wilt. Tijd om een boek of tijdschrift te lezen is er niet. Mijn touchscreen houdt me wel bezig.  Een week geleden leek het me nog heel erg eng om met de Airbus 380 te vliegen. Nu wil ik nog wel vaker. Vanmiddag was het wel even gezellig om met zijn allen koffie te drinken bij Starbucks op Schiphol. Ik heb mijn mannen nog ff flink geknuffeld. Nog 2 en een half uur vliegen en we zijn er.  Dit vliegtuig heeft trouwens camera' s hangen. Hiermee kun je live meekijken waar je over heen vliegt. Het is nu  20:20u en we vlogen zojuist over de Tigris rivier.  Dubai: Aankomst tijd ongeveer 23:00u NL tijd. Bij aankomst was het 26 graden en 02:00u lokale tijd in Dubai. Naja en wat er daarna gebeurde... Kan ook alleen mij overkomen. De vliegveld van Dubai is ontzettend groot. Wandelen we gezellig naar de incheckpoorten om ons bagage op te halen. Nou wandeling duurde 15 minuten of meer. Eenmaal aangekomen kom ik erachter dat mijn fototoestel zoek is geraakt. Ik helmaal in paniek dus! Zegt mijn paps wandel maar even terug om het op te halen uit de vliegtuig, hij zal wel daar liggen. Zo gezegd zo gedaan...ik wandel terug en vervolgens pak ik een verkeerde route. Ohhh wat voelde ik me zo stom zeg! Lost in Dubai Airport!!! Ondertussen was ik een dik half uur weg. Gelukkig werd ik vriendelijk geholpen door de de mederwerkers van dit luchthaven. Vervolgens moest ik me melden op het politiestation in het vliegveld... Jee allemaal mannen in groene uniforms en gouden knopen...best eng! Nou ik mijn verhaal gedaan en uitgelegd. Ik kon niet meer terug het vliegtuig in. Nou ondertussen was ik dus al weer een uur langer weg. Niemand wist waar ik zat. De heren hebben me zo goed mogelijk geholpen. Het komt goed zeiden ze. Doe maar rustig aan, je hebt vakantie en er kan je niets gebeuren. Je vader wacht op je en anders brengen wij je wel naar het hotel. Nou...stress dus, want niemand wist waar ik uithing. Pappa belde me gelukkig en had mijn bagage al opgehaald. Ze zouden op me wachten. Ondertussen was ik anderhalfuur verder en ging blij weg met mijn fototoestel. Wat een service en vriendelijkheid. Ik kreeg nog wel als boodschap mee dat ik maar in Dubai moest blijven...hahaha want dit was een voorteken volgens de heren. Losing something in Dubai means staying in Dubai.. Nou moe maar gerustgesteld lag ik om 05:00 in mijn bedje.  Ontbijt was super vanmorgen... We hebben nog ff de omgeving verkend. Het is nu 30 graden. Ik ga zometeen op het dak liggen in een schattige swimmingpool. Vanavond hebben we een cruise met diner! Bye bye 

Reacties

Reacties

Ishvar

Luxe hoor... Had ik maar vakantie gnegne... Veel plezier en show mucho foto's

Ishvar

Hee mam... Is het een beetje leuk daar? Je had me gebeld maar toen was ik op werk? En hoe is het eten daar :P doe de groetjes aan iedereen ciao!!!

Hein

Bedankt voor je reisverslag. Wat een wandelingen al en dat terwijl je net bent aangekomen. Ik lees dat je de dag op een fijne manier doorbrengt, echt vacantie dus!!! Goed zo, blijf genieten je hebt het verdient. groeten. xx

Evert

Leuk verhaaltje schat, we moeten dus maar eens samen met een 380 ver weg...
Was fijn je stem eventjes te horen, veel plezier morgen en zorg dat je lekker uitrust, niet alle dagen zo laat naar bed! zeg maar "Ja, paps" ;-p
Dikke kusknuf

Evert

TROUWENS: je hebt een verkeerd vlaggetje geplaatst, je bent nu in KOEWEIT, haha....
Lijkt ook wel erg op het vlaggetje van de VAE, toch maar even aanpassen Liefs...

Jeannette

Gelukkig heb je je fototoestel terug...ik wil wel foto's zien...Veel plezier!

Angelique

Omg zoo leukkk, ik wil ook wel verdwalen in Dubai hoor :p gelukkig heb jij je toestel weer... Kuss en knuffelss, Groetjes aan Dada en bharkiiii :D

Monique Winterink

Hoi mannen, kunnen jullie het nog aan zo lang zonder Usha? Usha have fun/enjoy!! x Monique

Evert/Ishvar

Ja we redden ons wel, maar missen Usha/mam wel hoor, weinig te kletsen/knuffelen! maar jammer voor Usha, fijn voor ons, duurt het nog maar 11 dagen tot ze terug is!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!