SunShine.reismee.nl

Happy Diwali from Dubai!

Lieve mensen vandaag is het Diwali! Een dag om gezellig met je dierbaren door te brengen! Hier in Dubai wordt er uitbundig Diwali gevierd. Gisten hebben we een city tour door Abu Dhabi gemaakt. Abu Dhabi is de rijkste oliestaat van UAE. Hiermee ook de hoofdstaat! In Dubai is er weingig olie. Hooguit nog maar voor de komende 20 jaar. Daarom richt Dubai zich ook op de toerisme en world wide trading. Veel grote bedrijven zijn dan ook gevestigd in Dubai. Hier hoef je immers geen belasting te betalen. Abu Dhabi was mooi! We zijn er naar een hele mooi moskee geweest die hoogstwaarschijnlijk in de toekomst een bedevaart plaats zal worden voor de Moslims. Indrukwekkend was de hoogbouw en architectuur. Verder hadden we een waardeloze gids, die ons bijna niets kon vertellen. Onze chauffeur was superleuk en gezellig. Alleen kon hij ons weinig informeren. Dit was jammer. Gisternacht nog even tot de late uurtjes genoten van Dubai nightlife! Vanmorgen heb ik heerliijk uitgeslapen. Ontbeten heb ik lekker samen met mijn tante buiten op een terrasje gedaan. Er was voor vandaag een woestijn safari georganiseerd. Hier ben ik niet mee geweest. Mijn oom Joe wel! In plaats daarvan hebben wij de metro gepakt en zijn lekker gaan toeren buiten onze hotelgebied. En ja ik heb vandaag heerlijk geshopt! morgen vroeg om 10:00u vliegen we naar New Delhi. Dit is twee uur vliegen. Hier is het feest maar voor mij is het tijd om naar bed te gaan. Sleep well en tot schrijvens vanuit New Delhi! Liefs van mij!

Reacties

Reacties

Karishma

Vanuit Den Haag aan jullie ook een Subh Divali gewenst!!
Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben!
;)

Hein

Weer genoten van je reisverhaal. Fijne tijd in India.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!