SunShine.reismee.nl

Ik moet nog zoveel doen...

Nou zit ik hier weer even mijn verhaal te doen...ik moet nog mijn koffers inpakken!!! Weet zo goed nog niet wat ik allemaal wil meehebben. Ik kan me er ook niet bij concentreren...best lastig zo hoor

Undecided
Ik ga op vakantie naar Dubai en India... en ik neem mee....???!!! 30 kilo in mijn koffer en 10 kilo als handbagage, dit moet wel lukken toch! Wel bikini/geen bikini ...zo lastig allemaal!

Ik heb nog 3 minuten pauze...en dan ga ik weer verder! Leuk zo een vrije dag hoor. Vanavond kan ik weer gaan vergaderen. Hopelijk is er taart!

Wie komt me helpen met inpakken?

Reacties

Reacties

Evert

Hoi Schat, leuk een reisblog.
Hoop dat we ze een mooi beeld krijgen van je avonturen in het verre oosten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!