SunShine.reismee.nl

Het aftellen is begonnen....nog 2 nachtjes slapen!

Dan ben ik gevlogen. Het was topdrukte in de salon! Gisteren ,vandaag en morgen volledig volgeboekt! De vraag gisteren was: "Je komt wel terug he?", de vraag vandaag was: "Je komt wel weer terug he? Uiteraard is me ook een gezond en wel terugzien gewenst. Nou laten we maar hopen dat ik dan ook terug kom. Ik heb een lange dag achter de rug...en eerlijk gezegd! Ik vlieg liever nu weg als overmorgen. Ben wel even toe aan wat rust en onstpanning. Eerst maar goed incalculeren of ik genoeg geld meeneem om te spenderen. Moet ik me daar nu eigenlijk zorgen over maken? Mijn vader mag weer eindelijk gaan uitgeven aan mij...dus nee, het minst belangrijk dus. Nou morgen nog een dag zwoegen...Ben benieuwd wat de vraag morgen zal zijn! Liefs van mij

Reacties

Reacties

Hein

Prettig werken met het vooruitzicht van een fijne vacantie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!