SunShine.reismee.nl

Op weg naar Schiphol

Ik zie vanmorgen het gezicht van mijn kind en ik krijg een dikke knuffel. "En heb je er zin in mam" ja...ik heb er zin in en voel me blij worden. Wat ga ik mijn kind missen. Samen drinken we een kop thee. Koffers zijn gepakt en ik ben er klaar voor. Mijn kind gaat mij ook missen en hoopt toch echt dat ik gezond en wel weer terug kom... Nu zit ik in de auto als een echte passagier op de achterbank. Lees al mijn lieve berichten op mijn telefoon en ben blij dat er mensen zijn die me deze vakantie met mijn ouders ook echt gunnen. Mensen die mij een fijne reis wensen en me graag weer terug willen zien... Ik heb zin in de vakantie!

Reacties

Reacties

Hein

Goede vlucht gehad? en nu .... veel genoegen.

John

Een hele fijne vakantie toegewenst, volg je berichten met veel plezier.

Evert

Als het goed is ga je nu de lucht in, om 16:00, na 1 1/2 uur vertraging. lekker luxe vliegtuig, daar vermaak jij je wel 6 uurtjes.
Ik mis je nu al, fijne reis en tot over 14 daagjes

Usha

Mijn vlucht was geweldig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!